VÁLLALKOZÓI ÉLETPÁLYA ÉPÍTÉSE 2.

A foglalkozás rendkívül jó hangulatban zajlott. Tóth Zsuzsanna az első néhány percben rövid bemutatkozás után asszociációs játékkal indított a SZÍNHÁZ szó kapcsán. A csoportalakítást követően a tanulók egy-egy kitalált lány és fiú jellemtérképét rajzolták föl a választani kívánt foglakozás köré. A másik két csoport tagjai az elképzelt gyerekek szüleinek bőrébe bújtak, és az általuk választott szakma előnyiről próbálták meggyőzni csemetéjüket. A szituációs játékok során a diákok aktívak voltak, fejlődtek az önkifejezéshez szükséges nyelvi képességeik. Felismerték, hogy a pályaválasztáshoz elengedhetetlen az önmegismerés, önértékelési késztetés. A szituációs helyzetek a vitatkozás illemszabályait, a konfliktuskezelés megoldásait, érdekérvényesítő képességeiket gyakoroltatták.

 

Lukács Viktória: Nagyon jól éreztem magam a foglalkozáson. Érdekes volt a szülők szemszögéből is végiggondolni a pályaválasztást.

Puskás Gyula: Hasznos volt a foglalkozás, hiszen mi is továbbtanulás előtt állunk.

KEMECSE-VÁLLALKOZÓ ÉLETPÁLYA-TÓTHZSU1 KEMECSE-VÁLLALKOZÓ ÉLETPÁLYA-TÓTHZSU2 KEMECSE-VÁLLALKOZÓ ÉLETPÁLYA-TÓTHZSU3 KEMECSE-VÁLLALKOZÓ ÉLETPÁLYA-TÓTHZSU4 KEMECSE-VÁLLALKOZÓ ÉLETPÁLYA-TÓTHZSU5 KEMECSE-VÁLLALKOZÓ ÉLETPÁLYA-TÓTHZSU6 KEMECSE-VÁLLALKOZÓ ÉLETPÁLYA-TÓTHZSU7 KEMECSE-VÁLLALKOZÓ ÉLETPÁLYA-TÓTHZSU8